maandag 19 november 2012

Themaplaten voor je klas

Ik vind het belangrijk dat mijn klas goed aangekleed wordt. Daarom investeer ik tijd in klasversiering, maar ook in interessante info en kalenderplaten. Daarom heb ik deze fiches gemaakt. Je kunt ze inkleuren en lamineren en dan bij je kalender hangen. Ik heb ze allemaal twee keer geprint, gekleurd en gelamineerd zodat ik de platen ook aan mijn deur kan hangen. Zo weten de kinderen onmiddellijk welke feestdagen er de komende maand zijn.

Hieronder zie je een paar voorbeelden, maar je vindt alle platen terug via deze link.
Maak er iets moois van!




Ben je nog geen lid van Klascement? Dan kun je ook hier terecht. In deze map via Google Drive zou je al mijn 23 wandplaten terug moeten vinden. Veel plezier ermee en laat vooral iets weten, moest de link niet werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...