woensdag 7 november 2012

Mijn Stiltonklas

Vorig jaar mocht ik (voor een jaartje) mijn eigen klas uit de grond stampen. Ik kreeg een zolderkamer ter beschikking die tot dan toe als opbergruimte of als vertelhoek werd gebruikt. Aangezien de gang heel erg kaal was, ging ik in de grote vakantie aan de slag. Misschien breng ik anderen op ideeën met dit bericht en volgende (onprofessionele) foto's. Ik bedacht een thema dat bij het derde leerjaar paste en kwam uit bij Geronimo Stilton. Ik maakte grote tekeningen op karton en kleurde die in met wasco. Als je een heel erg vette soort gebruikt, kom je tot een mooi resultaat. Uiteraard zijn er tal van andere thema's mogelijk. 


                   




  



3 opmerkingen:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...