zaterdag 10 november 2012

My precious...

Naast schilderen, lezen, schrijven, naaien,... teken ik ook heel erg graag. De tijd ontbreekt mij de laatste jaren om nog veel op papier te zetten, maar in mijn opleiding had ik de smaak echt wel te pakken. Toen ik dringend op zoek was naar een origineel verjaardagscadeau voor mijn vriend, maakte ik dit werkje. Niet omwille van de gelijkenissen, maar wel omdat het hier om 'my precious' uit Lord of the Rings gaat...
Als ik het nu bekijk, lijkt de rechterkant niet scherp genoeg afgewerkt, maar daar was toen wellicht een goeie reden voor die ik nu helemaal vergeten ben :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...