donderdag 15 november 2012

Soms heb je van die dagen...

In mijn schoolloopbaan tekende ik nogal vaak. Ik kon me uitleven en zette vaak in een kwartier tot halfuur iets op papier. Nu heb ik veel meer de neiging om alles tot in de puntjes af te werken en niet meer alleen te schetsen waardoor ik geen tijd meer vind om portretten te tekenen. Ofwel ga ik weer voor het schetsen moeten opteren, ofwel ga ik toch nog ergens een pakje tijd moeten zien te bemachtigen...

Sommige dagen voel ik me heel erg opgewekt, maar ik heb ook van die momenten dat ik met vanalles zou willen gooien. Om mijn huisraad te vrijwaren en te vermijden dat iedereen denkt dat ik zot word, is het verstandiger om me dan even helemaal met houtskool te laten gaan!

Uit mijn studententijd... toen het leven nog zo simpel was :)



2 opmerkingen:

  1. Gij had problemen toen :p lijkt op een robotfoto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robot?! Ik dacht dat mijn schets toch redelijk waarheidsgetrouw en realistisch was... Niet dus... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...