woensdag 26 december 2012

De constante van lijstjes...

Als het op lezen aankwam, dan beleefde ik in 2012 een mager jaar. Ik heb nog een paar dagen de tijd om m'n gemiddelde op te trekken, maar dan zal ik toch nog niet aan de 31 gelezen exemplaren van 2011 komen. Och ja, de niet genomen vakantie van deze zomer zit er zeker voor iets tussen en voor lezen moet je gewoon tijd maken. Met een drukke job, een grote vriendenkring en tal van andere leuke hobby's is daar niet altijd tijd voor. Voorlopig staat mijn teller dus op 21 voor dit jaar en verlies ik de strijd met mijn lijst 'Wat ik nog wil lezen'.

Intussen was ik nog even aan het surfen - waar meestal ook wat tijd in kruipt - en ik voegde nog twee boeken toe aan mijn tot nu toe al indrukwekkend lijstje. Ik kon het gewoon niet laten.

Een weekje terug las ik voor de tweede keer het eerste deel van het avontuur van Tobie Lolness. Wat blijkt nu? De successchrijver Timothée de Fombelle schreef de afgelopen jaren nog een ander vervolgverhaal. Als ik alle recensies mag geloven moet het opnieuw fantastisch zijn. Daarom schrijf ik 'Vango' met plezier op mijn lijstje. Dit jaar wordt het moeilijk, maar in 2013 ga ik er voor!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...