zondag 30 december 2012

Jong geleerd...

Deze week maakten we een creatieve meid heel erg blij met dit...


De oudste dochter van mijn broer is al van jongs af graag creatief bezig. Haar tante - ik dus - heeft de microbe sinds een aantal jaar ook te pakken, maar van haar zit het in het bloed. Mama is dan ook goed in tal van zulke dingen. Aangezien ik al een aantal jaar naailes volg en een vriendin van mama zelf kleertjes maakt, wilde ze dit ook wel eens proberen. Daarom gingen we op zoek naar een kindernaaimachine. Geen zo'n speelgoedgeval, maar een echte. Die vonden we bij Puype in Brugge! Een Janome, speciaal voor kinderen. Niet geschikt voor jeans of andere dikke stoffen, maar meer dan voldoende voor poppenkleertjes en zo veel meer! Aangezien het vakantie is, werd er al naarstig gestikt! Er zijn dan ook tal van mogelijkheden met deze roze naaimachine. De kinderen leren voor- en achteruit stikken en ook iets afboorden hoort bij de opties van dit toestel. De naald is goed beschermd waardoor de kinderen zich - zonder knotsgekke toeren - niet zullen kwetsen. Een droom voor elke (jonge) beginneling!

2 opmerkingen:

  1. mohow, die ga ik zeker onthouden... écht tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien een cadeautje voor Auke haar Eerste Communie?!

      Verwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...