donderdag 21 maart 2013

Schilderend tot rust komen!

Soms denk ik wel eens dat het leven wat makkelijker zou zijn met wat minder passies... Maar dan vraag ik me af wat ik zou moeten laten vallen. Ik weet het niet... dus blijf ik vooral proeven van vanalles en doe ik lustig voort. Niet altijd evident want op die manier kom je altijd tijd te kort, maar oké, ik ben en blijf een passioneel mens. Ik hoop dan ook dat ik nog heel wat jaren mag genieten van al dat creatief bezig zijn! En als ik dat dan nog eens kan afwisselen met wat sport en een goed boek, dan denk ik da we gelukkig zullen blijven. Al mogen die vrienden en dat lief niet gaan lopen natuurlijk. Dat is uiteraard even belangrijk.

Ik vertelde eerder al dat ik heel erg graag teken, maar daarnaast wilde ik ook graag met andere materialen gaan experimenteren. Dankzij een heel toffe collega kwam ik in een gezellige groep schilders terecht. Op woensdagnamiddag komen wij tweewekelijks samen om met olieverf aan de slag te gaan. Onze groep is heel uiteenlopend, zowel van leeftijd als van soorten schilderijen. Ik ga voorlopig resoluut voor het portret, maar ik wil ooit wel eens een landschap proberen. Hieronder zie je de opstart van mijn tweede werk... Ik word zowaar rustig van schilderen... Alles lijkt heel even stil te vallen en ik geniet! Zo'n hobby mag er echt wel tussen zitten want de rust is altijd opnieuw meer dan welkom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...