zondag 28 april 2013

Pinterest!

De bloggers onder ons kennen Pinterest wellicht, maar ik merk dat er nog heel veel mensen met een gigantisch gat in hun virtuele wereld zitten. Daarom vind ik het nodig om het hier even over Pinterest te hebben. Al ben je nu dol op de computer of niet, Pinterest is er voor iedereen die wat orde in de chaos wil scheppen. Ik mag mij zeker bij dit deel van de bevolking rekenen.

Ik speur het net al jaren af naar goeie ideeën voor mijn klas, maar ook voor projecten in mijn vrije tijd. Denk maar aan toffe werkblaadjes, goeie boeken, patronen voor naaiwerkjes,... Het probleem is altijd om al dat moois ooit terug te vinden. Daarom vind ik Pinterest zo handig. Je kunt namelijk van al dat leuks een memo maken die je gewoon op één van je borden pint. Je hoeft je alleen aan te melden bij Pinterest en de knop die je hiernaast ziet te downloaden. Van het moment dat je dan iets moois op het net ziet, kun je op de knop drukken. Op die manier plak je een foto op één van je borden.

Ik ken de site nog niet erg lang, maar pinde al heel wat dingen. Op http://pinterest.com/gietjescorner/ vind je naast knutselideeën ook interieurtips, naaipatronen, recepten en nog veel meer. Neem vooral een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...