maandag 6 mei 2013

Dank u, mama!

Vrijdag stopte ik samen met mijn ma nog even bij een groente- en fruitwinkel hier in de buurt. Ze ging om sla en witloof, maar kwam met een extraatje buiten. En dan was dat extraatje nog voor mij... Met name RABARBER! Elk jaar krijg ik die uit de tuin van mijn ouders, maar door het koude weer is er nu nog geen eigen rabarber voor handen. Het werd er dan maar van de groentewinkel. Even vers want de rabarber kwam juist uit de tuin.

In het weekend was er wat weinig tijd om er iets mee te doen, maar vanavond ging ik na het werk aan de slag. En daar ga ik nu van profiteren! Een overheerlijk stukje rabarbertaart! Smakelijk!

Het recept deelde ik eerder al met jullie en kun je vinden via deze link of op het tabblad 'recepten'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...