dinsdag 11 juni 2013

Daar is de lente... daar is de ZON...

We hebben er lang op moeten wachten, maar uiteindelijk is het de afgelopen weken toch al een paar keer mooi weer geweest. Daar was echt iedereen zo blij mee! De vitamientjes zijn dan ook overal meer dan welkom.

Deze lijn wilde ik dan ook graag doortrekken tot in mijn klas en daarom maakte ik een aantal zonnen om op te hangen. Ik ging weer op dezelfde manier aan het werk als bij mijn andere hangers.

1. Druk prenten af (groot en klein).
2. Kleur ze allemaal in met vette wasco's.
3. Overtrek de lijnen met een dikke zwarte stift.
4. Knip de figuur (grof) uit.
5. Plak de figuur op een bijpassend gekleurd blad.
6. Knip alles uit.
7. Lamineer de figuur en knip ze terug uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...