zondag 16 juni 2013

Kinderen zijn geen kleurboek

Dit weekend vierden we samen met vrienden en familie de 60ste verjaardag van mijn mama. Daarom was het hier weer een weekendje lang wat stil op mijn blog. Er zitten nochtans nog tal van berichtjes in mijn hoofd klaar, maar die zullen voor de komende dagen, weken en maanden zijn ;).

Het worden nog 10 drukke dagen op school, maar ik zal ten volle genieten van mijn gastjes en me daarna onderdompelen in de wondere wereld van de VAKANTIE. Waarin ik zal genieten van mijn familie, vrienden, hobby's en de zeeën van tijd, uhum...

Bij deze wil ik het weekend afsluiten in het kader van mijn leerlingen en dit met de spreuk:
'Kinderen zijn geen kleurboeken, je kunt ze niet met je lievelingskleuren inkleuren.'

Khaled Hosseini heeft meer dan gelijk! Hij schreef deze zin neer in het prachtige boek 'De vliegeraar'. Ik ben het verhaal voor de tweede keer aan het lezen en ik breng binnenkort verslag uit!



Bron foto: http://djbeltounes.wordpress.com/2012/03/12/mille-soleils-splendides-de-khaled-hosseini/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...