woensdag 17 juli 2013

Verrassingen in ruil voor bravobonnen

Gisteren had ik het al over de Bravobonnen en nu ga ik daar nog even op door. Ik vertelde jullie al dat ik ze komend schooljaar wil gaan gebruiken. Kinderen krijgen in plaats van een dikke duim, een bravobon. Als ze er een aantal verzameld hebben, kunnen ze die inruilen voor een verrassing. De kinderen trekken twee (of drie)verrassingskaartjes en kiezen er dan degene uit die ze het liefst willen.

Die verrassingen zijn heel uiteenlopend. Zo zijn er aantal voor het kind alleen, de rest van de verrassingen zijn voor de hele klas.

Hieronder zie je een aantal voorbeelden:


Wil je ook met de bravobonnen en de verrassingen werken? Kijk dan hieronder.
De bravobonnen vind je hier.
De verrassingen hier.


Bron pictogrammen: http://www.jufsamantha.nl/downloads/dagritme/ljv.php
Bron idee: http://www.klascement.be/docs/43336/?previous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...