donderdag 3 oktober 2013

Pictogrammen schoolagenda

In onze school werken we vanaf het tweede leerjaar met schoolagenda's van de uitgeverij Van In. In het eerste leerjaar werkte mijn collega zelf iets uit. Daarom vinden kinderen bij mij niet onmiddellijk hun weg. Dat werd opgelost door een vergrote versie van de schoolagenda aan het bord te brengen. Daarvoor maakte ik de pictogrammen die ook in het boek aan bod komen. Zo vinden de kinderen alles makkelijk terug.


Wil je deze pictogrammen ook gebruiken? Kijk dan snel hier.

1 opmerking:

  1. Hey! Heel handig, wil je het document misschien mailen naar mij? Als ik het download dan klopt er iets niet. Alvast bedankt! Mijn mail is: tessa.moelans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...