maandag 16 december 2013

Moderne Nieuwjaarswensen

Sins een drietal weken sta ik naast het tweede en het vijfde ook een aantal uur in het zesde. Mijn collega moest aan de knie geopereerd worden en samen met juf Evelien neem ik nu de lessen in de hoogste klas voor mijn rekening.

Ik moet zeggen dat dit me altijd heeft gelegen. Qua leerstof zijn die leerjaren echt wel een pak uitdagender dan het tweede. Daarom kan ik heel even mijn hartje ophalen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van het tweede hou. Het is gewoon heel anders. Sinds een paar jaar weet ik het lesgeven aan die kleinere kinderen ook meer dan te appreciëren.

Soit, ik sta dus ook in het zesde en dus moesten juf Evelien en ik ook voor een Nieuwjaarsbrief kijken. Ik reikte het voorbeeld (van Pinterest) aan en zij zorgde voor de brief. Een heel toepasselijke vind ik en echt wel modern. Daar houden die grote jongens en meisjes wel van.

Waar de brief vandaan komt, weet ik niet, maar hij klinkt wel goed. Daarom deel ik hem graag met jullie. Misschien is het net wat te laat om er mee aan de slag te gaan, maar vergeet hem dan zeker niet voor volgend jaar op te slaan!


Ik typ mijn wensen op 't klavier
en haal ze uit de printer hier.
Zo'n nieuwjaarsbrief is cool
en zegt hoe ik me voel :
Helemaal in, keitof en hip.
Ik heb er vijf klaar in een wip.

Maar ik moet bij de zaak blijven
en mijn beste wensen schrijven.
Voor mijn fouten : druk ik "delete",
Voor al het goede : druk "repeat",
"Escape !! " uit ziekten en zorgen,
En alle geluk van de wereld vanaf morgen !


Bron afbeelding:
* http://deboomgaard4.blogspot.be/2013/01/gelukkig-nieuwjaar.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...