donderdag 5 december 2013

Toets bewerkingen voor het kerstrapport

Hier op onze school werken wij voor rekenen met de handleiding Kompas. Er staan voor elk onderdeel van wiskunde een aantal toetsen in die handleiding, maar die zal ik dit jaar niet kunnen gebruiken. Ik sta immers voor een klas van 30 kinderen en het duurt dan ook wat langer om alles uitgelegd en ingeoefend te krijgen.

Daarom werk ik dit jaar zelf enkele toetsen uit. Op die manier zijn ze ook echt gebaseerd op de leerstof die werd aangebracht en die mijn leerlingen tegen de kerstvakantie eigenlijk onder de knie moeten hebben.

De toets voor bewerkingen zie je hieronder terug en kun je hier gratis downloaden.



Alvast veel verbetergenot!

1 opmerking:

  1. ik wil breuken toets oefenen moet van me moeder daar om mechien kan ik hooger dan vmbo-b daarom

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...