vrijdag 14 februari 2014

Huiswerkje spelling

Ik maakte vanmorgen in alle vroegte nog snel een huiswerkje spelling. In het tweede leerjaar wordt de aanzet rond open en gesloten lettergrepen gegeven en je merkt dat dit voor de kinderen een heel moeilijk onderdeel van de spellinglessen is.

Daarom is het uiteraard heel erg belangrijk dat de kinderen voldoende oefenen. In een mapje op mijn harde schijf stond er een blaadje van het net en ik maakte er mijn eigen ding van. Wil je dit blaadje ook gebruiken? Kijk dan snel hier.


Bron afbeelding:
* http://www.kleurplaten-voor-kids.nl/index.php option=com_kleurplaatprinting&img=7982&fld=/Babies.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...