maandag 17 maart 2014

Overzicht doelen tweede leerjaar

Ik hou er dan weer eventjes mee op hoor. Die doelen komen me eigenlijk de oren uit! Ik heb nu een overzicht van muzische vorming, van spelling, van schrift en van rekenen. Later pak ik dan nog eens taal en wero aan. Maar dat zal niet voor meteen zijn want ik leg die leerplannen met veel plezier weer even aan de kant. Ik denk dat ik er in de grote vakantie wel nog eens werk van maak.

Het laatste wat ik nu - voorlopig - met jullie wil delen zijn de doelen waar in het tweede leerjaar voor wiskunde moet aan gewerkt worden. Ik maakte eerder al zo'n overzicht voor het eerste. In dit document vind je niet alleen de doelen waaraan gewerkt moet worden, ook de doelen waar een aanzet gegeven moet worden of welke verder geïntegreerd moeten worden. Het document bestaat uit vier delen en als je dit bij de hand hebt, weet je eigenlijk wat er voor jouw leerjaar in het leerplan staat.


Ik ben dus van plan om later mijn lessen af te stellen op deze doelen, deels met stukken uit de handleiding, deels met behulp van mijn eigen inbreng. Maar dat is uiteraard toekomstmuziek. Ik hou jullie op de hoogte!

Wil je ook gebruik maken van dit document? Kijk dan snel hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...