vrijdag 11 april 2014

Affiche schrijven voor in je klas

Ik liet jullie al een aantal dingen rond schrift zien en nu maakte ik ook een affiche voor in de klas. Ik wilde me eerst baseren op een gedicht dat ik op Pinterest vond, maar ik weet dat tekeningen het vaak beter doen dan tekst.

Het is vooral de bedoeling dat kinderen een juiste pengreep hebben en een correcte zithouding aannemen.
Daarom maakte ik de volgende affiche. Uiteraard is het ook mogelijk om deze affiche naar een A3 te vergroten.



Wil je ook gebruik maken van deze wandplaat? Kijk dan snel hier.


Bron afbeeldingen:
* http://www.destulp.nl/product/tafeltriangels-4707

2 opmerkingen:

  1. Zeer handige wandplaten! Zou u deze willen doorsturen naar daisy.maes@student.ehb.be aub?
    Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of je deze ooit kreeg. Sorry als dit niet het geval was. Vanaf vandaag gratis te downloaden!

      Verwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...