donderdag 17 april 2014

Leuke, kleurrijke en stijlvolle webshop COCOJADE in de kijker

Af en toe wil ik hier iemand in de kijker zetten en vandaag is het weer zo ver. Een tijdje geleden liet een goeie vriendin van mij weten dat ze een webshop zou overnemen en deze week vroeg ze me of ik een linkje op mijn blog kon plaatsen. Uiteraard doe ik dat met heel veel plezier!

Ik weet dat er tussen mijn lezers een groot aantal mama's zitten die misschien op zoek zijn naar originele, leuke kledij voor hun kroost en dan heb ik - samen met Charlotte - de oplossing voor jullie!


Cocojade staat voor kleur, originaliteit en kwaliteit. Neem gerust een kijkje op de site en dan weet je meteen wat ik bedoel. Charlotte van Cocojade is een straffe madam die weet waar (jonge) moeders van houden. Wat deze webshop ook zo bijzonder maakt, is dat het merken verkoopt die je niet overal om de hoek vindt. Ik gebruik het woord originaliteit dus niet zomaar. Tot voor kort had ik nog nooit van Simple Kids, Aymara of Miss Chips gehoord. Jammer toch als je deze onderstaande jurk bekijkt ... ik was op slag verliefd!


Momenteel loopt er een actie op Cocojade dus ga snel een kijkje nemen. Een volledige garderobe van deze webshop is ook voor mij niet weggelegd, maar een uniek stuk hoort in ieders kast thuis. Welke mama ziet haar kind immers niet graag stralen?

Doe Charlotte en mij een plezier en deel dit berichtje zo veel mogelijk. Neem daarnaast ook een kijkje op de Facebookpagina van Cocojade en like de pagina.

Een dikke merci!


Bron afbeeldingen:
* http://www.cocojade.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...