maandag 28 april 2014

Nog een huiswerkje taal!

Vorige donderdag moest er nog snel een huistaakje gemaakt worden want ik moet zeggen dat mijn voorraad nog niet supergroot is. Voor rekenen val ik soms terug op de blaadjes die je bij de handleiding vindt, maar voor taal heb ik die luxe niet. Daarom werkte ik een werkblad uit die nauw aansluit bij de leerstof van deze week.

Het huiswerk bestaat uit vier delen:
* inoefenen van woorden op au/ou
* inoefenen van tweeklanken
* verwijswoorden
* een zin overschrijven


Ik maakte dit blaadje voor het tweede leerjaar, maar mits wat aanpassing is het natuurlijk ook in het derde, of zelfs in het vierde inzetbaar. 

Neem hier snel een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...