donderdag 1 mei 2014

Een kaartje voor de schrijfmap

Dat ik alles tot in de puntjes wil voorbereiden, is jullie wellicht al duidelijk geworden naarmate je mijn blog wat beter bekijkt. Daarom dat ik ook mijn lessen schrijven tot in de kleinste details wil uitdokteren.

Naast het maken van lessen en het uitwerken van nieuwe oefenvormen wil ik ook voor elke kind een map aanmaken. Op die manier kunnen ze alle blaadjes netjes verzamelen en zo hoeven de werkjes niet allemaal in de algemene verzamelmap. Ik wil er pas volgend schooljaar mee starten, maar ik maakte nu al een voorbeeld voor het naamkaartje. Zo hoef ik in de vakantie alleen nog de naampjes op het kaartje te zetten.


In de map zal er vanalles verzameld worden:
* extra oefeningen
* het overzichtsblad met de hoofdletters en kleine letters
* de blaadjes met de hoofdletters (die overtrokken moet worden)
* ...

Wil je deze naamkaartjes ook gebruiken? Kijk dan snel hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...