woensdag 18 juni 2014

Toets spelling

In onze handleiding zitten er een aantal toetsen die net voor een rapport gegeven kunnen worden. Ik vind echter dat de zinnen wat te fel doorwegen op het einde van het jaar waardoor ik een eigen toetsenblad voor spelling heb gemaakt. Ik ben dan van plan om dit blad bij iedere toetsenperiode te gebruiken. Ik voorzag plaats voor 20 woorden en 10 zinnen. Je hoeft uiteraard echter niet alle lijntjes vol te schrijven. Er mogen gerust wat minder zinnen aan bod komen. Alles hangt natuurlijk af van de te kennen leerstof en van de lengte van de zinnen. Onderaan is er ook plaats om een besluit te vormen. Daar kun je dan eventuele opvallende fouten of mogelijke remediĆ«ring noteren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...