maandag 30 juni 2014

Voorblad voor oefenschrift

Een tijdje terug toonde ik al eens mijn oefenschrift. Dit is een idee van mijn collega Majella van Made by Mazella en ik gebruik het ook al een paar jaar. Soms gebruik ik het doorheen het jaar minder, maar ik voorzie wel ieder jaar voor elk kind zo'n schrift. Op die manier is het heel makkelijk om te differentiëren en kunnen de ouders ook makkelijk zien als er iets is waar hun zoon of dochter problemen mee heeft. Het is zo dat ik er een blaadje in plak of een extra oefening in neerschrijf wanneer iemand ergens moeite mee heeft. Soms kunnen de kinderen de oefening in de klas maken, andere keren gaat de opdracht mee naar huis.

Om het oefenschrift er wat aantrekkelijker te laten uitzien, kaft ik het schrift altijd en plak ik er een voorblad op.


En dan ziet het schrift er zo uit...


Wil je ook gebruik maken van dit voorblad? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...