donderdag 14 augustus 2014

Ontdekking in webland!

Trouwe lezers weten dat ik graag een site of blog in de kijker zet. Het is alweer een tijdje geleden en daarom wil ik er vandaag weer even tijd voor maken. Ik heb immers een fantastische site ontdekt. Er gaat geen dag voorbij of ik schuim het web af naar ideeën of bruikbaar materiaal. Meestal gebruik ik niks integraal omdat ik het ofwel niet mooi genoeg vind of misschien niet goed genoeg. Tjah... ik geef het toe, dat perfectionistisch kantje is niet altijd even handig :).

Toch ben ik niet de enige dat het allemaal af wil! Gelukkig, dan voel ik me net dat tikkeltje minder abnormaal :). Zo kwam ik een weekje geleden eerder toevallig op de site van Laura Vermesen. Heel vaak is het zoeken naar bruikbaar materiaal, maar hier zag ik op slag een aantal dingen die ik zelf graag in mijn klas zou hebben.



Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje naar Laura sturen en net zoals bij mij zijn er lesmaterialen en ideeën gratis te verkrijgen. Veel meer leerkrachten zouden zo'n initiatief moeten nemen, vind ik. Dit zou onze leerlingen en misschien ook ons gezin alleen maar ten goede komen!

Neem dus allemaal snel een kijkje bij Juf Laura en denk misschien na over een eigen site of blog. Ik wens Laura alvast nog heel veel schrijf- en werkplezier en hopelijk kunnen we elkaar in de toekomst nog heel vaak inspireren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...