zondag 23 november 2014

Met haken en ogen...

Beste lezers,

Ik heb al betere tijden gekend... Niet op persoonlijk vlak, maar wat mijn blog betreft. Ik kwam er de laatste tijd niet meer toe om dagelijks iets te posten en ook mijn mailbox puilt uit. Dagelijks materialen gratis en voor niks delen kost wat tijd en mijn werk schiet er eigenlijk niet mee op. Daarom twijfelde ik de afgelopen maand... maar ik heb goed nieuws! Binnenkort begin ik er weer aan! Alle openstaande mails worden tegen het einde van de maand zeker beantwoord en ik probeer weer vaker dingen op Gietjes Corner te posten.

Ik wil er wel bij zeggen dat ik zelf ook nog naar materiaal op zoek ben. Van sommigen kreeg ik al dingen in ruil (waarvoor een dikke merci!!), maar dat is slechts van 5% van mijn lezers. Ik zou heel tevreden zijn met een stijgend percentage :). Op die manier kan ik de tijd die ik in mijn blog en mails steek wat recupereren en hoef ik niet nog meer te werken. Daar zou mijn wederhelft niet mee kunnen lachen ;).

Bij deze dus een warme oproep voor materiaal voor het tweede leerjaar (al zijn dingen voor het eerste en derde natuurlijk ook nog heel bruikbaar)
* lessen muzische (voor elk domein)
* uitgewerkte hoekenwerken
* taal- en rekenspelletjes
* uitgewerkte werothema's
* tussendoortjes
* extra opdrachten
* tips rond voorleesboeken
* voorbeelden van nieuwjaarsbrieven
* tips rond knutselen van nieuwjaarsbrieven, werkjes sint, pasen, Moederdag en Vaderdag

Stuur dus gerust een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn en dan begin ik er vanaf morgen weer vol frisse moed aan :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...