maandag 17 november 2014

Wandplaten voor taal

Ik toonde jullie een hele tijd geleden hier al mijn wandplaten taal. Die gebruikte ik een paar jaar terug in het vierde leerjaar. Nu sta ik in het tweede en dan moeten de platen wat eenvoudiger zijn. Daarom maakte ik daar het voorbije weekend even wat tijd voor. Ik baseerde mij op de info in het Alfabeestje (van de handleiding Kameleon), maar ik ben er zeker van dat ze ook naast andere handboeken inzetbaar zijn.



































Wil je deze wandplaten ook graag gebruiken? Klik dan snel op volgende link.

Veel plezier in de komende werkweek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...