maandag 1 december 2014

Een leuke kerstboodschap

Ik liet jullie eerder al zien dat ik mijn kinderen elk jaar een zelfgemaakt kerstkaartje geef. Het zou veel makkelijker zijn om er een aantal te kopen, maar ik moet zeggen dat ik er op sta om ze zelf in elkaar te knutselen. Vorig jaar deed ik dit zo... (voor meer uitleg, klik hier)




Op de achterkant kan je het heel sober houden en de kinderen een zalig kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar wensen, maar een aantal jaar terug vond ik volgende kerstboodschap:

 Een boom met ballen, slingers 
en lichtjes zij aan zij.
Allemaal bedoeld voor dat ene kerst(b)engeltje,
en dat ben jij!

Mits wat aanpassing is dit tekstje in de lagere jaren zeker opnieuw bruikbaar. Dit keer zou ik er misschien van maken...

Een boom met prachtige kleuren, zij aan zij...
Allemaal bedoeld voor dat ene kerst(b)engeltje
en dat ben jij!

Moest je zelf kaartjes maken voor je leerlingen, dan zou ik het zeker leuk vinden om deze te zien. Dus aarzel niet en stuur een foto door naar gietjescorner@hotmail.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...