maandag 29 december 2014

Lesfiche van mijn nieuwjaarsbrieven

In de eerste week van de vakantie toonde ik jullie hier al mijn nieuwjaarsbrieven die ik met mijn tweede leerjaar maakte. Ik beloofde toen ook meteen om er een lesfiche van te maken. Eerst deed ik dat in iOmniwize, maar omdat jullie daar niet veel mee zijn, maakte ik er ook een deelbaar Word-document van. Op die manier zijn ze ook voor mij verzamelbaar in een map en kan ik ze in mijn klas bewaren. Zo hoop ik binnen een paar jaar gewoon nog maar inspiratie in mijn kast op te doen :).

De fiche ziet er als volgt uit...


Wie mijn blogje al een tijdje volgt, herkent hier ook de indeling van mijn fiches voor hoekenwerk. Zo zien fiches er voor mij overzichtelijk uit en heb je meteen ook alles bij de hand als je volgend jaar of binnen een paar jaar weer met dezelfde les aan de slag wil. Eerst wilde ik ook nog een evaluatie aan dit formulier toevoegen, maar ik denk dat ik gewoon bepaalde dingen op de fiche zelf zal noteren...

Och ja, wat maakt het uit.. heb er nu toch nog een stukje evaluatie aan toegevoegd. Je kunt maar zo volledig (of een beetje freaky) zijn zeker? ;). Je ziet dit nog niet op de foto hierboven, maar als je het document hier downloadt, zie je meteen wat ik bedoel.

Veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...