maandag 22 december 2014

Nieuwe wendingen en mijlpalen!

Sommige mensen wachten wellicht al een hele tijd op documenten van mij. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de toestroom amper nog kan bijhouden. Uiteraard flatteert me dat en ben ik blij met alle bezoekers op Gietjes Corner, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik mijn lezers wil blijven plezieren en helpen.

Daarom heb ik dit weekend een besluit genomen. Ik ga mijn materiaal niet meer doorsturen via mail maar dat wil niet zeggen dat ik vanaf nu niets meer deel, integendeel! Eerst was het de bedoeling om alles op mijn Facebookpagina van Gietjes Corner te plaatsen, maar dat lukt blijkbaar alleen maar als je een groep aanmaakt. Omdat dit echter niet echt past bij mijn blog koos ik het voorbije weekend voor een andere tactiek. Zo probeerde ik Google Drive uit. In de komende veertien dagen probeer ik dus zo veel mogelijk berichten op mijn blog te voorzien van linken naar documenten zodat jullie alles gratis en voor niks kunnen gebruiken! Als dat geen cadeau is ;).



Daarnaast zijn er nog een paar andere wendingen in Gietjesland. Omdat mijn onderwerpen op mijn blog nogal uiteenlopend zijn én omdat ik mijn tabbladen wat ordentelijker wil zien, heb ik besloten
om de weetjes er af te halen. Dat wil drie dingen zeggen: vanaf nu zal er geen tabblad rond weetjes meer te vinden zijn (de geposte berichten blijven wel staan), de info voor kids verdwijnt en ook het tabblad 'Sport' verhuist. Toch ben ik niet van plan om mijn 'infoverzamelwoede' te begraven, helemaal niet. Sinds vandaag stel ik je immers mijn tweede blogje voor en de naam kun je wellicht al raden... Gietjes Weetjes staat vanaf NU online! Hopelijk mag ik hier ook heel wat nieuwe lezers verwelkomen en kan ik deze op mijn beurt weer inspireren!

Maar dat is nog niet alles. Aangezien er een aantal tabbladen verdwijnen, is het uiteraard de bedoeling om Gietjes Corner weer wat te herorganiseren en het er nog professioneler te laten uitzien. Daarom komt er eindelijk ook een tabblad 'Links'. Ik sprak er al een hele tijd over, maar deze week komt het er zeker van! Het eigen lesmateriaal wordt ook uitgebreid zodat je alles gerangschikt en met foto's én documenten terug kan vinden.

Heel wat nieuws dus, maar ik weet waar ik het voor doe! Het is immers fijn om te weten dat mijn blogje aanslaat. Gisteren tikten mijn 'vind-ik-leuks' op mijn Facebookpagina aan tot 255 (maar liefst 40 in één dag!) en ik zag vandaag mijn teller op mijn blog over een magische grens gaan!


BEDANKT!

4 opmerkingen:

  1. Wauw super dat je zoveel moeite wil doen om je materiaal te delen.
    Echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt duidelijk nog een serieus werkje, maar we gaan ervoor :). Vanaf nu altijd zo doen en meteen veel meer tijd om materiaal te maken (in plaats van mails te beantwoorden) :).

      Verwijderen
  2. Echt superbedankt!
    Jouw materiaal is allemaal zo verzorgd en leuk om te gebruiken in de klas!
    Dank u dank u dank u dank u dank u ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...