maandag 15 december 2014

Verzameldoos voor tussendoortje rond spelling en de onthoudwoorden

Een tweetal maanden geleden postte ik hier een tussendoortje rond de onthoudwoorden. Kinderen vinden het heel leuk om de woorden op deze manier te oefenen. Het komt er in het tweede trimester op aan om het nog veel vaker te doen. Je merkt immers dat de fouten er beetje bij beetje uitgeslepen worden, maar dan moet de oefening wel op regelmatige basis gebruikt worden.

Door dit goede voornemen maakte ik nu niet alleen alle kaarten voor het hele jaar, ik vroeg aan mijn mama weer een gepaste doos. Straks wordt alles hierin verzameld, maar eerst moet er uiteraard een voorblad gemaakt worden zodat de doos makkelijk terug te vinden is.

Het voorblad ziet er deze keer als volgt uit...


De uiteindelijke doos met schrijfplaten post ik later zeker ook nog eens op mijn blog.

Wie dit voorblad wil gebruiken, klik dan op deze link!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...