donderdag 8 januari 2015

Gepersonaliseerde omslag!

Ooh, wat is het hier stil als er even niks wordt gepost... Al dagen over de 1000 pageviews, maar vandaag ging het plots minder hard. Dus wat denk ik, oké, ze verdienen wel nog een berichtje ;). En er stonden hier toch weer wat ideetjes te drummen.

Vorige zaterdag toonde ik jullie hier mijn kerstkaartjes. Het werden uiteindelijk eigenlijk nieuwjaarskaartjes, maar de kinderen waren er helemaal niet rouwig om. En ik kreeg zelfs een paar leuke reacties van ouders.

Ik voorzag de kaartjes van een passende omslag en deed dit zo...



Voor ieder kind maakte ik een afzonderlijke omslag door een A3-blad op maat te snijden, te plooien en de zijkanten met hun naam dicht te stikken. Die Bernina van Puype-Brugge is echt goud waard!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...