zaterdag 24 januari 2015

Tafeldiploma's met Stilton!

Vorige woensdag had ik het al over Diplomamaker en toen vertelde ik er ook bij dat ik er zeker zelf mee aan de slag ging voor mijn tafeldiploma's. Ik maakte nu voor elke tafel een kaartje die ik dan later kan uitdelen aan de kinderen. Het is de bedoeling om ze volgend jaar dan uiteraard wat vroeger op het schooljaar in te zetten.

Als de kinderen een blaadje vol stempels hebben verzameld in hun stempelboekje, krijgen ze van mij een diploma. Dat diploma mogen ze meedoen naar huis. Ik wil ze niet uithangen in mijn klas omdat het dan vaak te duidelijk is wie de sterke leerlingen en wie de minder sterke leerlingen zijn.

De diploma's zien er als volgt uit... Hieronder zie je een A4 dus de diploma's zijn een kleine A5.



Wil je deze diploma's gebruiken of wil je ze aanpassen aan jouw klas? Kijk dan snel hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...