maandag 19 januari 2015

Wandplaat voor de euro

Ik toonde jullie hier eerder al een paar wandplaten voor rekenen. Er ontbrak wel nog eentje rond de euro. Volgens mij maakte ik die al eerder, maar ik vond hem nergens meer terug op mijn computer. Daarom maakte ik hem vorige woensdag opnieuw en sloeg het document meteen op via Google Drive. Wat is dat toch allemaal handig nu? :)




Wil je de wandplaat zelf graag gebruiken? Klik dan hier.
Die van meten vind je hier.
Die van inhoud meten vind je hier.
Die van kleiner dan, groter dan hier.
En die van wegen hier.

Veel plezier ermee!


3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de overzichtelijke wandplaten. In de wandplaat van groter dan staat het bekje in de foute richting. Puur ter info :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik controleerde mijn originele Word-document en daar staan ze juist... Het ligt dus blijkbaar aan Google Drive. Jammer, maar ik weet niet waaraan het ligt.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de overzichtelijke wandplaten. In de wandplaat van groter dan staat het bekje in de foute richting. Puur ter info :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...