zaterdag 21 februari 2015

Mailen en Google Drive

Beste lezers,

Intussen heb ik mijn eerste doel van 2015 gehaald! Jawel, er zijn al meer dan 500 vind-ik-leuks op mijn Facebook-pagina en daar ben ik best fier op. Bij deze alvast bedankt aan alle volgers!

Daarnaast wil ik ook nog even zeggen dat ik een mailrace gehouden heb. De laatste tijd kwam ik er echt niet meer toe om al het materiaal door te sturen omdat ik vooral bezig was met dat linken. Aangezien ik nu nog steeds een 200-tal berichten moet voorzien wilde ik toch nog even werk maken van die mails. Er waren er een goeie 700 en nu zijn er nog 0! :)

Ik heb gevloekt, gezweet en gezucht, maar ik hoop toch weer heel wat mensen blij te hebben gemaakt. Vanaf nu wil ik dan ook weer plechtig beloven dat ik binnen de 48 uur probeer te antwoorden, tenzij ik er natuurlijk even tussenuit ga, maar dat laat ik dan wel via Facebook weten.

Uiterlijk tegen volgende week wil ik ook de meeste berichten op mijn blog hebben voorzien van linkjes met Google Drive. Op die manier zullen er ook minder mails binnenkomen en kan ik weer meer tijd steken in het maken van materiaal. Wat denken jullie daarvan?! :)

Geniet nog van jullie weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...