vrijdag 20 februari 2015

Woordzoekers - deel 2

Maandag en woensdag had ik het er al over en dus maak ik er vandaag nog weinig woorden aan vuil. Hopelijk vinden jullie ze bruikbaar want hier zijn er nog een hele resem woordzoekers. Woensdag deelde ik er 25, vandaag zijn het er nog eens 30!

In en rond het huis - 24 woorden
Insecten - 19 woorden
Je lichaam - 31 woorden
Keukengerei - 21 woorden
Kleding - 26 woorden
Kruiden - 20 woorden
Lekker eten - 26 woorden
Muziekinstrumenten - 24 woorden
Niet-Europese landen - 26 woorden
Op de boerderij - 21 woorden
Paardrijden - 22 woorden
Paddenstoelen - 15 woorden
Planeten - 8 woorden
Ridders en kastelen - 21 woorden
Rivieren - 24 woorden
Speelgoed - 24 woorden
Speeltuin en spelletjes - 19 woorden
Sporten - 19 woorden
Sprookjes en verhalen - 20 woorden
Tijd - 24 woorden
Uitvinders en uitvindingen - 20 woorden
Vervoermiddelen - 18 woorden
Vissen - 27 woorden
Vlinders - 18 woorden
Vogels - 21 woorden
Vogels - 25 woorden
Zeedieren - 21 woorden
Zoogdieren - 25 woorden
Zoogdieren - 30 woorden

Veel puzzelplezier! Ik ben er zeker van dat de kids het leuk zullen vinden :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...