maandag 30 maart 2015

Halli Galli, een leuk spel voor jong en oud

Ik maakte vroeger al een paar fiches voor mijn spelhoek en die deel ik hier ook wel nog eens, maar dit weekend maakte ik er eentje voor Halli Galli. Het is de bedoeling om voor elke hoek een tiental fiches te maken zodat ik meteen voor een heel schooljaar hoekenwerk heb voorbereid. Als dat niet handig zou zijn... :).

De fiches zullen er in elke hoek ongeveer hetzelfde uitzien en worden steeds voorzien van doelen, materialenlijst en spelregels of extra uitleg. Hieronder zie je mijn allernieuwste 'ontwerp'.


Uiteraard kun je op Gietjes Corner de fiche meteen downloaden en inzetten in je klas. Neem hier snel een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...