maandag 13 april 2015

Juf Christa zit ook niet stil!

In het eerste weekend van de paasvakantie had ik het over dobbelspelen en toen vertelde ik er ook meteen bij dat ik ze op Pinterest vond. Ze zijn dus niet van mijn hand, maar ik liet me inspireren door juf Christa. Nu heb ik die lieve, creatieve juf gevraagd of ik wat reclame mocht maken en dat vond ze oké! Mijn blogje haalt voorlopig niet de aantallen van eind vorig jaar, maar ik ben al blij als ik toch een paar honderd mensen kan inspireren!


Juf Christa post immers heel leuke dingen voor groep 2 en 3, maar ze zijn dus zeker ook inzetbaar in groep 4 of in het tweede leerjaar. Neus gerust eens rond, je kunt er heel wat materiaal zomaar downloaden. En zeg nu zelf: Daar zijn we toch allemaal blij mee?! Het gaat van spellen tot lezen, van rekenen tot klassenmanagement.

Geniet nog van de vakantie en veel surfgenot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...