vrijdag 19 juni 2015

Overzicht toetsen Kameleon 2de leerjaar

Elk jaar opnieuw is het nu een superdrukke periode. Er moet heel veel gebeuren in een heel korte tijd, dat moet ik jullie wellicht niet vertellen. Daarom zorgde ik voor een map met alle toetsen van uit de handleiding. Normaal gezien zitten die blaadjes bij elk thema, maar voor mij is het dan steeds een zoektocht naar de goeie toets en het gebeurde daarnaast nogal vaak dat er dan in die hectische periode plots een paar blaadjes spoorloos verdwenen leken te zijn.

Ik maakte nu ook nog een overzicht van alle toetsen in de handleiding. Op die manier weet ik meteen wat er voor handen is en waar ik uit kan putten om aangepaste toetsen te maken.
Dit overzicht is voor de handleiding Kameleon en dus niet voor iedereen bruikbaar, maar ik hoop er toch een aantal mensen blij mee te maken.



Wil je dit overzicht ook afdrukken en in een map stoppen? Kijk dan snel even hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...