woensdag 1 juli 2015

Schooljaarkalender 2015-2016

We vallen vandaag meteen met de deur in huis en met de eerste vakantiedag begint bij mij ook meteen de voorbereiding van het komende schooljaar :).

Ik toonde hier al eerder mijn schoolkalender. Ik hang hem in de gang, maar ook aan de binnenkant van mijn deur. Op de zijmuur worden ze dan allemaal in volgorde gehangen zodat kinderen een mooi overzicht van de maanden doorheen het schooljaar krijgen. Dit is immers belangrijke leerstof in het tweede leerjaar.


Met het nieuwe schooljaar in zicht (of oké, nog behoorlijk ver weg misschien) is het natuurlijk de bedoeling om de kalender aan te passen en opnieuw te gebruiken. Dit deed ik voor jullie en vanaf vandaag kun je hem hier makkelijk downloaden. Alle blaadjes zien er als volgt uit...



Heel veel plezier ermee en vergeet vooral niet te genieten van de vakantie!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...