donderdag 27 augustus 2015

Brief rond actua en Stiltontas

Ik had het gisteren over actua en mijn Stiltontas en vandaag heb ik alles mooi in een brief gezet. Op die manier is het ook duidelijk voor de ouders wat er eigenlijk van hun kinderen wordt verwacht. Eigenlijk is alles vrijblijvend, maar dat maak ik graag nog even duidelijk.

De brief ziet er als volgt uit...


En hier is hij net iets leesbaarder :).

Hopelijk kunnen jullie hier ook weer iets mee!

Intussen is het schrift trouwens ook klaar! Dit ziet er zo uit...



Die blaadjes kon je gisteren al downloaden!

Nog vijf dagen, spannend! :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...