dinsdag 27 oktober 2015

Vlug een doos

Ik vertelde jullie de voorbije weken al over mijn vernieuwde beloningssysteem en ik moet zeggen dat alles - of toch bijna alles - op poten staat. Alleen de sancties na drie rode duimen, dat is nog niet helemaal duidelijk.

Aangezien er vandaag niet veel tijd meer over blijft, wil ik je toch nog snel even dit tonen. Ik werkt weer een doos af! Ik knipte, lamineerde en plakte nog wat dit weekend en zo kwam ik tot het volgende resultaat...

















Aangezien ik wellicht weer wat overdreef met kopiƫren, heb ik een aantal duimen gebruiksklaar gemaakt, maar plakte ik die nog niet op een wasspeld. Op die manier kan ik er snel nog enkele bijmaken, moest dit nodig zijn. De duimpjes verzamelde ik in een potje van de slager en alles werd in een ijzeren doos van Mobistar gestopt. Waarvoor die dingen allemaal nog dienen! :). Mijn mama is trouwens heel blij als ik iets van haar zolder haalde!

Wil je ook dit voorblad gebruiken? Kijk dan snel even hier, het is weer gratis te downloaden!

Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Leuk, hoe werkt dit?
    Heb je een overzicht in de klas hangen met namen? Of waar knijp je de duimen?

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...