donderdag 19 november 2015

Nieuw tafelrooster!

Ik toonde jullie hier eerder al eens een tafelrooster dat ik via maaltafels.be op de kop kon tikken. Ik paste deze versie vorig jaar echter al aan en ik zie dat ik die hier nog niet eerder deelde.

In het tweede leerjaar worden alle tafels aangebracht en het is de bedoeling om doorheen het jaar het rooster op te bouwen. Op die manier zien de leerlingen welke tafels ze al hebben geleerd en kunnen ze het rooster als tafelkaart gebruiken (indien nodig).

Ik voorzag het nieuwe rooster van een aantal cijfers. Deze worden dan ingekleurd wanneer de tafel werd aangebracht.

Het rooster ziet er als volgt uit...


... en kun je hier makkelijk downloaden!

Heel veel plezier ermee!

Bronnen:
* http://maaltafels.be/
Waar ik de getallen vandaan haalde, weet ik jammer genoeg niet meer.

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel om dit te delen! Super dat wij dankzij iemand met zo’n ijver en inzet kunnen meegenieten van mooi afgewerkt materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...