donderdag 19 mei 2016

De Papagaaientwist!

In mijn klas is het de gewoonte om ook eens de nummer 1 van de week een tussendoortje te laten kiezen. Eigenlijk is het de bedoeling om de komende jaren een systeem te bedenken dat er niet alleen gedanst wordt als tussendoortje, maar dat er tussen verschillende categorieën kan gekozen worden. Maar ik maak me geen illusies, ik zal daar niet meteen werk kunnen van maken. Vandaar dat ik vandaag gewoon nog een dansje deel. Naar mijn aanvoelen niet zo spectaculair, maar de kinderen van het tweede vinden het superfijn om eens de heupen los te zwieren ;).



Hoe gaan jullie om met tussendoortjes? Hebben jullie een bak met allerlei fiches? Dansen jullie ook alleen maar op internetliedjes en waar haal jij je mosterd? Alle tips zijn welkom!


Bron:
* https://www.youtube.com/watch?v=eegbvlDM5r8

1 opmerking:

  1. Kijk ook eens op:
    https://nl.cookingclass.be/bewegen/information/2015/gemakkelijk-facile/aerobic-1/InformationVideo/

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...