woensdag 18 mei 2016

Is het nu JOU of JOUW?

Het schrijven van JOU/JOUW is voor vele kinderen geen zo'n makkelijke opgave. Ze twijfelen (en blijven twijfelen) en snappen de regels en tips die je aanreikt niet altijd even goed. Via Pinterest stootte ik echter op de volgende video. Ik dacht dat ik hem hier eerder al deelde, maar ik ben niet zeker en vind hem niet onmiddellijk terug. Bij deze deel ik hem graag nog eens opnieuw met jullie.


Ik vind het zeker de moeite om dit even aan de kinderen te tonen. Het is eenvoudig voorgesteld, er zit een leuk deuntje onder en ik denk dat deze video misschien veel duidelijk is dan ons eigen pleidooi over JOU :).

Heel veel plezier ermee!


Bron:
* https://www.youtube.com/watch?v=Q-O410WupiE&list=PLASUYC_gOJoEsJQ7we4HHEr6zfeJMfKpk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...