woensdag 2 november 2016

Toch nog een Gietje erbij :)

Het blijkt een harde noot om te kraken hier. Vroeger was ik zo zot van vakanties. Eindelijk even tot rust komen, eindelijk tijd voor mezelf en voor ons twee. Maar ons twee bestaat niet meer... en dat nijpt. Enorm. Ik had gehoopt dat het wel zou slijten na een kleine vijf maanden, maar slijten doet het niet. Het slijpt heb ik de indruk. Het maakt diepe groeven en die vullen zich met tranen.

Ik zou in mijn bed kunnen kruipen en er me negen dagen en nachten lang in verstoppen, maar zo ben ik niet (en oké, ik geef het toe, slapen lukt me toch niet). Gelukkig laten vele mensen rondom mij het ook niet toe dat ik verstoppertje speel. Mede dankzij hun steun vecht ik terug en probeer ik te blijven staan voor wat ik sta. Een hardwerkende juf die zo veel voldoening haalt uit lachende, lerende kinderen. Daarom zou ik het fijn vinden om Gietjes Corner eindelijk weer helemaal op de rails te krijgen en wel vanaf nu!

De afgelopen maand wist ik Gietjes Weetjes te onderhouden, afgelopen week pikte ik de draad bij Gietjes Boekies en Movies weer op en gisteren lanceerde ik GIETJES MAKSELS EN BAKSELS.


Het plan was om aan echte baby's te beginnen en op te houden met die virtuele kinderen, maar 2016 heeft mijn toekomstvisie danig in de war gestuurd. Bij deze dus blogje nummer vier waar jullie natuurlijk ook weer meer dan welkom zijn!

Maar ik neem aan dat de meeste mensen nog altijd voor schoolmateriaal naar Gietjes Corner komen en dat is wat je hier vanaf morgen weer zult vinden. Want hier was het misschien stil, maar dat wil niet zeggen dat ik geen nieuw materiaal heb gefrabiceerd :).

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...