zaterdag 10 december 2016

Jip en Janneke deel 3

Ik had vorige week een stagiair in mijn klas dus kon ik lustig doortypen aan mijn verhalen van Jip en Janneke. Daarom is deel 3 nu ook af. Ze blijven er op dezelfde manier uitzien...


maar dan deel 3 en andere verhalen uiteraard :).

Deel 1 en 2 deelde eerder al. Je leest er hier en hier alles over.

Zoals ik toen ook al zei, hoef je alleen een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com te sturen of laat je hier onder je mailadres achter. Dan stuur ik je de verhalen zo snel mogelijk door. Uiteraard is een vrije bijdrage voor Gietjes Corner nog altijd welkom! Je leest er meer over in je mailbox!

Nog een fijne zondag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...