woensdag 8 februari 2017

Overzicht van alle fiches tot nu toe

Gisteren voegde ik nog enkele fiches aan mijn lijst toe en zo kom ik tot op vandaag aan een kleine 100 boekenfiches voor het slingerlezen. Je vindt ze makkelijk terug op het tabblad 'lezen'.

Ik vind het echter ook heel erg handig om een overzicht van alle fiches bij de hand te hebben. Zo is het een pak makkelijker wanneer ik naar een nieuwe lading boeken op zoek ga en is het risico minder groot dat er dubbele exemplaren in mijn klasbibliotheek opduiken :). Misschien willen jullie dit ook wel gebruiken. Daarom deel ik het hier ook graag met jullie.

Er is een overzicht waarbij ik de titels alfabetisch rangschikte...


Deze lijst kun je hier downloaden: alfabetische lijst

Maar er is ook een overzicht per AVI-niveau. Op die manier zie ik heel erg snel hoeveel boeken ik per niveau al heb...


Deze lijst kun je hier downloaden: lijst per AVI-niveau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...