zondag 6 augustus 2017

Jaarplannen maken

Er wordt van ons verwacht dat we jaarplannen maken... Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet zo goed in ben. Plannen is al niet mijn sterkste kant, laat staan voor een heel schooljaar. Ik vind het al zot als ik op een paar dagen van op voorhand weet welke muzische les ik zal geven ;). Een warhoofd heeft wat structuur nodig, maar vindt er zelden :).

Om er toch iets van te maken dit jaar en mezelf wat rust te gunnen tussen al het werken door, maakte ik nu al een sjabloon voor mijn jaarplannen. De basis maakte ik jaren geleden en daarom hield het nu vrij weinig in om de data en vakanties aan te passen. Op dat sjabloon komen er later nog schoolgebonden vrije dagen en andere details, maar ik wilde hem graag voordien al eens met jullie delen. Want zoals hij nu uitgewerkt werd, is hij voor iedereen in Belgiƫ bruikbaar.


Wil je ook graag aan de slag met dit sjabloon? Kijk dan snel onder onderstaande link!

Het is uiteraard de bedoeling om later ook mijn volledige jaarplannen met jullie te delen.
(Maar verwacht ze niet al te snel ;))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...