zondag 1 oktober 2017

Kalender 2017-2018, toch nog...

Ik ben er rijkelijk laat mee, ik weet het, maar ik kreeg de vraag of de kalender van het schooljaar 2017-2018 nog kwam. Uiteraard was ik er mee bezig, maar ik kreeg hem niet afgewerkt. Waarom? Omdat ik hem in een Geronimojasje heb gestoken!

Mijn kalender zag er al enkele jaren hetzelfde uit. Misschien herinner je je nog deze post...


Wil je deze kalender graag opnieuw gebruiken, maar nu aangepast aan het schooljaar 2017-2018? Dan kan je deze alsnog downloaden!


Ben je echter benieuwd naar de nieuwe versie? Snuister dan even hieronder...


Ik maakte voor elke maand een afzonderlijk document.



Er komen ook nog maandkaartjes in Geronimostijl, maar dat zal nog niet voor vandaag zijn. 

Ik wens iedereen een heel gezellige zondag en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...