maandag 6 november 2017

Nieuwe lading teksten voor Ralfilezen

In het begin van de herfstvakantie had ik het op Gietjes Corner eindelijk nog eens over ralfilezen. Ik deed het de hele oktobermaand met mijn klasje en in december gaan we gewoon verder. Om nog wat meer keuze te hebben, schreef ik opnieuw een lading teksten. Er volgen er zeker nog, maar ik zal ze iedere keer per tien op het net gooien. Dan hoef ik niet te veel links in één blogpost te plaatsen.

De teksten zien er nog steeds hetzelfde uit...


De volgende onderwerpen vond je eerder al op Gietjes Corner: de kruisspin, mier, dolfijnen, Halloween, herfst, het moderne circus, illustrator, kickboksen, stuntman/stuntvrouw, trucjes in de supermarkt, alles valt even snel, betalen voor plastic tasjes, capoeira, dornes, gewervelde dieren, menselijk lichaam, langpootmuggen, Mount Everest, piloot en vuurwerk.

Wil je deze teksten nog downloaden? Kijk dan zeker eens op het tabblad 'lezen'.

Hieronder vind je tien nieuwe teksten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...